Co to jest dobry i słaby projekt graficzny? Oceniając coś bazujemy na naszych zmysłach. Smakując potrawę korzystamy ze zmysłu smaku, słuchając muzyki ze słuchu, zaś coś, co jest związane z
ContinueProjekt graficzny katalogu – Białystok
Katalogi reklamowe to materiały wielostronicowe, które mogą posiadać formę drukowaną oraz elektroniczną, często jednak mogą ograniczać się tylko do wersji elektronicznej. Standardowo wykonujemy w ramach zlecenia powyższe dwie opcje. Wersja elektroniczna katalogu świetnie sprawdza się jako materiał do udostępnienia na stronie internetowej lub jako załącznik do wysyłki wiadomości e-mail. Katalog jest bardzo uniwersalnym materiałem reklamowym pozwalającym na przedstawienie rozbudowanej oferty produktów bądź usług. Możliwość zawarcia szczegółowych informacji, wykresów, tabel oraz zdjęć przekładają się na jego rozbudowany charakter.
Projekt katalogu – Format / wielkość
Zwykle projekty graficzne katalogów oparte na standaryzowanych wymiarach papieru typu A6, A5, A4, A3, mogą być też jednak niestandardowe jak np. kwadrat, bądź dowolny inny format. Mimo iż wymiary niestandardowe są możliwe do wydruku, ich realizacja jest jednak zwykle dużo droższa.
Projekt katalogu – Druk katalogu
Do produkcji katalogów stosuje się najczęściej grubszego papieru do wykonania okładki w granicach 250-350g/m² oraz znacznie cieńszego papieru dla stron wewnętrznych w zakresie 90-170g/m². Stosowanie zbyt grubego papieru dla stron wewnętrznych w przypadku większej ilości stron może skutkować rozchylaniem się zawartości. Do łączenia stosuje się zwykle trzy metody: szycie, klejenie bądź też spiralowanie. Realizowany projekt graficzny katalogu, zgodny jest z wymogami technicznymi drukarni dostarczonymi przez Klienta, bądź w przypadku ich braku ze standardowymi, które stosujemy na co dzień.