Zaprojektowaliśmy na zlecenie firmy P.H.P.U „UNIA” Sp. z o.o. katalog produktów ich marki UmiPled zawierający koce bawełniane. W skład zlecenia wchodziło zaprojektowanie katalogu oraz obróbka zdjęć. Objętość katalogu – 32
ContinuePłatności
Przy każdym zleceniu pobieramy zaliczkę w wysokości 50% jego wartości, pozostała część kwoty należna jest po jego zakończeniu. Duża część zleceń jest rozciągnięta w czasie bądź bywa zawieszana na pewien okres przez Zleceniodawcę. Kwota zaliczki jest w tym przypadku gwarantem kontynuacji dalszych prac i zabezpieczeniem już wykonanych rzeczy.
Harmonogram formalności:
- Wysyłasz dane do faktury.
- My wysyłamy Ci fakturę pro forma, na podstawie której wpłacasz zaliczkę.
- Po zaksięgowaniu wpłaty wystawiamy i wysyłamy Ci fakturę vat.
- Następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczyna się realizacja zlecenia.
- Po zakończeniu zlecenia wystawiana jest faktura końcowa na pozostałą cześć płatności.