Fotografia reklamowa (fotografia produktowa, packshots) jest obecnie jednym z ważniejszych elementów marketingu każdej firmy bez względu na branżę. Odpowiednia prezentacja produktu, przedstawienie jego charakterystycznych elementów, szczegółów, faktury materiału z jakiego jest wykonany ma bardzo duży wpływ na jego odbiór przez klienta, a w efekcie decyzję o zakupie.
Sprzedaż już dawno wykroczyła poza tradycyjne ramy oraz bezpośredni kontakt z klientem – to internet stał się wielkim marketem generującym z roku na rok coraz większe obroty. Tam zwykle poszukujemy odzieży, sprzętu rtv oraz agd, coraz częściej także produktów spożywczych. Konkurencja staje się coraz bardziej zaciekła, a oferty przygotowywane są na najwyższym poziomie, bogate w dobrej jakości zdjęcia. Strona wizualna jest zawsze tym elementem, który trafia do odbiorcy w pierwszej kolejności.
Zdjęcia oferowanego asortymentu mają pokazywać możliwie najwięcej szczegółów, aby umożliwić klientowi niemal bezpośredni kontakt z produktem. Wielu naszych klientów przekonało się, że sama wymiana zdjęć w sklepie internetowym może podnieść sprzedaż o 20-30%.
Wszystkie znaki firmowe lub towarowe należą do ich prawowitych właścicieli i zostały użyte wyłącznie do celów poglądowych lub informacyjnych.