Rok 2015 przyniósł nam bardzo odważną rewitalizację logo giganta wyszukiwania z Mountain View. Jak każda radykalna zmiana – ma swoich przeciwników jak i zwolenników. Zarówno wśród internautów codziennie korzystających z
ContinueKampanie Google Adwords
Reklamy AdWords, nazywane są zazwyczaj 'linkami sponsorowanymi’. Miejscem ich wyświetlania jest pole nad wynikami organicznymi wyszukiwania (max 3 linki na „kremowym” tle) oraz w kolumnie po prawej stronie wyników.
Kolejność wyświetlania linków sponsorowanych ustalana jest na podstawie konkurencyjności, a co za tym idzie oferowanej kwoty za kliknięcie w reklamę. Wpływ na pozycję ma również historia konta Google Adwords, z którego prowadzona jest kampania – jest to tzw. wiarygodność partnera: konta o długiej historii oraz z dużym obrotem mają pewną przewagę nad kontami świeżo założonymi oraz z małym budżetem.
Optymalizacja kampanii reklamowych Google Adwords:
Optymalizacja kampanii ma bardzo duże znaczenie w powodzeniu całego przedsięwzięcia, gdyż poprawnie zoptymalizowana kampania skutkuje wejściami na stronę internautów zainteresowanych naszą ofertą, a nie przypadkowych osób. Źle skomponowana kampania z mało precyzyjnymi reklamami, niezwiązanymi lub zbyt wieloznacznymi słowami kluczowymi, bez geolokalizacji może powodować utratę bardzo dużej części budżetu przeznaczanego na tą formę reklamy.
Bieżąca analiza oraz raportowanie:
Kampania reklamowa powinna być na bieżąco analizowana, a następnie na podstawie wyciągniętych wniosków modyfikowana, aby jej skuteczność była jak najwyższa. Profesjonalnie prowadzone kampanie Google Adwords wymagają specjalistycznej wiedzy popartej doświadczeniem oraz znajomością wyszukiwarki Google.
Jak to działa:
Za prowadzenie kampanii pobieramy opłatę, która jest uzależniona od kwoty przeznaczonej bezpośrednio na reklamę (kliknięcia). Im wyższy budżet kampanii, tym stosunkowo mniejsza prowizja za obsługę. Zapoznaj się z cennikiem.