„TLS Negotiation failed the certificate doesn’t match the host” – komunikat błędu podczas wysyłania poczty w Gmail poprzez alias. Dość niedawno użytkownicy poczty Gmail posiadający skonfigurowane zewnętrzne skrzynki pocztowe jako
ContinueRedesign logo – Odświeżenie wyglądu logo
Redesign logo jest odświeżeniem wyglądu logo. Może być też częścią szerszego procesu jakim jest rebranding, który obejmuje kilka płaszczyzn związanych z marką, identyfikacją wizualną oraz komunikacją. Zakres dokonywanych zmian bywa różny. Może przybrać kosmetyczną postać, bądź też być bardzo radykalny, który zmienia dotychczasowe logo w znacznym stopniu.
Radykalny redesign logo, umiarkowane zmiany, czy też kosmetyczne poprawki?
Wybór zakresu zmian zależy od wielu czynników takich jak obecna pozycja marki, ugruntowanie w świadomości klientów, czy też oczekiwania co do nowego wyglądu.
Radykalna zmiana bardzo dobrze znanego logo, firmy o zasięgu globalnym, może nie być pożądanym krokiem, gdyż dotychczasowi klienci mogą być całkowicie zdezorientowani, czy chodzi nadal o tą samą markę. Inna sytuacja może mieć miejsce, gdy jesteśmy nadal niedużą firmą ze słabym logiem, bądź też dosyć dużą firmą z dużym potencjałem rozwoju, której logo zostało kiedyś zaprojektowane w sposób nieprofesjonalny i ciągle borykamy się ze skutkami takiego wyglądu.
Redesign logo bodźcem do komunikacji z klientem
Odświeżenie wyglądu logo może być też świetną okazją do komunikacji z klientem. Silny nowy przekaz może zakumunikować klientom o dokonanych zmianach w obrębie marki, brendu bądź firmy. Jak wiadomo każda pozytywna zmiana przenosi tą wartość na relację z klientami, ich postrzeganie naszej firmy bądź produktów. Taka zmiana może zwiększyć zaufanie do marki wśród obecnych odbiorców jak również może pomóc pozyskać całkiem nowe grono klientów, znacznie je poszerzając.
Redesign logo drogą do szerszych zmian, zdobycia nowych klientów oraz ekspansji
Główną tendencją przy zmianie wyglądu loga to upraszczanie kształtu jego elementu graficznego (sygnetu) bądź też kroju pisma. Przy zmianach graficznych sygnetu elementy przyjmują jeszcze bardziej symboliczny wyraz, odchodząc tym samym od wiernego oddania wyglądu danego elementu. Bywa też tak, iż koncepcja zakłada rezygnacje z sygnetu, a prace skupiają się na zmianach w liternictwie. Uproszczony element graficzny to prostszy i łatwiejszy do zapamiętania przekaz.